Oblicz swój abonament

Skorzystaj z poniższego kalkulatora, aby obliczyć abonament za korzystanie z Mediporty w Twojej placówce medycznej

Prowadzisz   czy  ?
Na ilu etatach zatrudniasz pracowników?
Ile lokalizacji ma Twoja placówka?
Oblicz cenę

Cena Mediporty dla Twojej placówki to:

Poznaj szczegóły oferty
lub oblicz jeszcze raz ×

Najczęściej zadawane pytania

?
Czy dane zgromadzone w dotychczasowym systemie zostaną zaimportowane do nowego systemu?
Tak, możemy przenieść dane z dotychczasowego programu. Zarówno dane osobowe pacjentów, jak i pozostałe dane (medyczne, rozliczeniowe, księgowe). Import danych jest wyceniany w ramach każdego wdrożenia indywidualnie.
?
Na jaki okres czasu wykupuje się licencję na program?
W Mediporcie nie wykupuje się licencji na określony czas. System udostępniamy w modelu abonamentowym, a umowa jest podpisywana na czas nieokreślony. Przychodnia opłaca miesięczny abonament. Dzięki temu dbamy o potrzeby wszystkich naszych klientów przez cały czas, a nie tylko w miesiącach, w których przedłużają licencje. Okres wypowiedzenia umowy wynosi 30 dni dla przychodni oraz 90 dni ze strony firmy.
?
Czy dokumentacja medyczna jest bezpieczna w chmurze?
W 100% tak. Zabezpieczenia danych w Mediporcie można porównać do zabezpieczeń bankowości elektronicznej, co sprawia że tak prowadzona dokumentacja jest nawet bezpieczniejsza, niż w przypadku przechowywania jej lokalnie na serwerze w przychodni. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa, co 15 minut wykonują się automatyczne kopie zapasowe danych. Architektura aplikacji zaprojektowana została tak, aby dokumentacja medyczna była zapisywana zawsze równocześnie w dwóch niezależnych lokalizacjach. Jakakolwiek utrata dokumentacji medycznej byłaby możliwa jedynie w przypadku równoczesnej, katastrofalnej awarii dwóch niezależnych, rozproszonych geograficznie serwerowni. Takie zdarzenie jest skrajnie nieprawdopodobne. Backupy i dane plikowe są szyfrowane i również trafiają do dwóch lokalizacji. Oznacza to, że nawet w przypadku całkowitej awarii serwerowni, w krótkim czasie i z bardzo niewielką utratą tych danych możemy uruchomić usługi w zapasowej lokalizacji.
?
Jak wygląda proces zakończenia współpracy i czy w takiej sytuacji Mediporta przekaże dane zgromadzone w systemie?
Umowa między Mediportą a przychodnią jest podpisywana na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni dla przychodni oraz 90 dni ze strony firmy.

Po rozwiązaniu współpracy Mediporta przekazuje klientowi dane zgromadzone w systemie. Ten proces oraz obowiązek udostępnienia danych, są dokładnie zapisane w umowie.
?
Czy system generuje wszystkie potrzebne raporty NFZ?
Tak, generujemy wszystkie raporty potrzebne do comiesięcznych rozliczeń z NFZ. Co więcej, ten proces trwa krócej niż w innych programach. Dodatkowo przed wygenerowaniem nowego raportu informujemy użytkownika o błędach, które czekają na poprawienie i nie wyślą się w raporcie.
?
Jakie zakresy świadczeń obsługuje Mediporta?
System pozwala przychodniom obsługiwać i rozliczać praktycznie wszystkie możliwe zakresy świadczeń. Posiadamy rozwiązania dedykowane dla POZ, AOS, Rehabilitacji, Stomatologii, Zdrowia Psychicznego i leczenia uzależnień zarówno o charakterze poradni jak i oddziału dziennego.
?
Czy do działania systemu potrzebne będą serwery?
Nie. System działa w chmurze, więc serwery nie będą potrzebne. Wystarczą komputery, laptopy, tablety lub inne mobilne urządzenia z dostępem do Internetu.
?
Jakie wyposażenie gabinetu muszę kupić, aby w pełni wykorzystać Mediportę?
Do sprawnego działania systemu w gabinecie lekarza potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu oraz drukarka. Liczba sprzętu uzależniona jest od tego, w ilu gabinetach pracują osoby korzystające z systemu Mediporta.
System jest również dostępny poza gabinetem, więc można logować się i pracować w domu, na wizycie u pacjenta, podczas wyjazdu.
?
Ile kosztują aktualizacje systemu oraz zmiany wprowadzane przez NFZ?
Wszystkie aktualizacje bez względu na to czy wynikają ze zmieniającego się prawa, czy też z rozwoju aplikacji i tworzenia nowych funkcjonalności, są wykonywane zawsze automatycznie i bezpłatnie. Dzięki temu Mediporta gwarantuje swoim klientom dostęp do zawsze najnowszej, najbardziej aktualnej wersji systemu.
?
W mojej placówce pracują osoby, które nie obsługują komputera. Jak poradzą sobie z systemem Mediporta?
Nie bez przyczyny mówi się, że Mediporta jest prosta, jak jazda na rowerze. Nasz system jest przede wszystkim przejrzysty oraz łatwy w obsłudze, dlatego nawet początkujący użytkownicy komputera świetnie sobie poradzą.

Co więcej, w ramach wdrożenia zapewniamy naszym klientom kompleksowe szkolenie personelu przychodni, tak aby każdy z pracowników miał możliwość spotkania z nami i otrzymania odpowiedzi na pytania które pojawiają się na początku korzystania z systemu.
?
Czy system zapewnia pacjentom możliwość e-rejestracji?
Tak, w każdym momencie pracy można określać harmonogramy dostępne do rejestracji internetowej dostępnej z poziomu strony internetowej przychodni.
?
Czy w systemie można zapisywać szablony opisów wizyt?
Mediporta jest bardzo elastyczna w obszarze dostosowania wizyty lekarskiej do przyzwyczajeń i propozycji lekarzy. Możemy tworzyć szablony całych wizyt, a także formularze do opisów poszczególnych badań, wywiadów, zaleceń.

System umożliwia opisywanie wizyt za pomocą opracowanych przez lekarzy ankiet, stałych fraz, indywidualnych pól oraz list wyboru. Na etapie wdrożenia możemy w pełni dostosować ten element systemu do oczekiwań lekarzy przychodni.
?
Czy system może być wykorzystany w przychodniach prywatnych, bez kontraktu z NFZ? Czy możliwe jest rozliczanie towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów zewnętrznych?
System umożliwia pełne zarządzanie również przychodniami bez kontraktu z NFZ. Można bez problemu prowadzić dokumentację za pomocą przygotowanych szablonów, generować raporty finansowe, raporty z wizyt i inne jeżeli będą potrzebne do zarządzania placówką. Mamy również opracowane raporty kasowe, wystawianie dokumentów sprzedaży - paragonów, faktur. Możliwa jest również obsługa zmian kasowych pracowników rejestracji.
?
Czy Mediporta umożlwia wysyłanie powiadomień SMS do pacjentów?
System umożliwia wysyłanie wiadomości sms oraz e-mail z przypomnieniami o wizycie, informacjami o odwołaniu lub zmianie terminu oraz wiele innych powiadomień.

Można też tworzyć i wysyłać jednorazowe wiadomości dla określonej grupy pacjentów, np. wysłać wiadomość do wszystkich pacjentów zapisanych na wybrany dzień lub w wybranym okresie czasu, do wybranego lekarza z informacją o konieczności przesunięcia wizyty na inny termin z powodu nieobecności lekarza.
?
Czy Mediporta umożliwia obsługę komercyjnej działalności przychodni?
Tak. Mediporta obsługuje także podmioty działające wyłącznie komercyjne, lub łączące współpracę z NFZ oraz innymi, komercyjnymi płatnikami.

W systemie można konfigurować cenniki usług komercyjnych placówki, a także dedykowane cenniki dla poszczególnych płatników (towarzystw ubezpieczeniowych, firm, innych przychodni, itd.). Dla każdego z płatników możemy też zdefiniować indywidualne pola wymagane przez niego na różnych etapach obsługi pacjenta, a także indywidualny wzór raportu do rozliczenia usług.
?
Czy system pozwala na drukowanie paragonów i faktur z wizyt?
Tak, obecnie jesteśmy zintegrowani z drukarkami POSNET oraz NOVITUS. Dzięki temu po opłaceniu wizyty automatycznie drukuje się paragon. Na jego podstawie można wygenerować fakturę dla pacjenta lub innego odbiorcy.
?
Czy do systemu można skanować i załączać dokumenty z zewnątrz, z którymi pacjenci przychodzą na wizytę?
Tak. Zarówno do każdej pojedynczej wizyty jak i konta pacjenta możemy załączać pliki z zewnątrz.
10 przewag, dla których
warto wybrać Mediportę!
1. Prosta jak jazda na rowerze – co potwierdza 9/10 użytkowników
2. Profesjonale szkolenia – 92% obecnych Klientów bardzo wysoko ocenia przydatność szkoleń w późniejszej pracy
3. Centrum Wsparcia Mediporta – 83% Klientów jest bardzo zadowolonych z pomocy technicznej dostępnej telefonicznie i online
4. Bezpieczeństwo i mobilność - dostępna w chmurze – zadowolenie 96% obecnych użytkowników
5. AUTOMATYCZNE SPRAWDZANIE EWUŚ
6. Rozbudowane funkcje usług prywatnych
7. Moduł magazynowy
8. Praktyczny system ikon, szablonów i filtrów
9. Automatyczne zamykanie deklaracji
10. 8/10 Klientów Mediporty ocenia oprogramowanie lepiej niż konkurencyjne rozwiązania
Poznaj wszystkie funkcje mediporty!

Zobacz, co mówią o Mediporcie nasi klienci:

  • Niezwykle przydatne i użyteczne są raporty i statystki, dzięki którym zarządzanie placówką medyczną stało się szybsze i łatwiejsze.

    Adam Łuczak
  • Dzięki oprogramowaniu Mediporta zarządzamy 9 placówkami jednocześnie, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Stały dostęp on-line do programu, bez względu na sprzęt i lokalizację to jeden z głównych powodów, dlaczego zdecydowaliśmy się na ten system.

    Agnieszka Szymaszkiewicz

    NZOZ MULTIDENT, Poznań
    www.multident.com.pl

    NZOZ DENTIX, Poznań
    medicadent.com.pl

  • Wizyty pacjentów, szczególnie przewlekle chorych, dzięki gotowym formularzom i elektronicznym receptom, są realizowane sprawniej. Wydruk recepty to teraz kilka sekund. Nieocenioną zaletą Mediporty jest automatyczna aktualizacja statusu pacjenta w EWUŚ.

    Hanna Halwa

    Ławica Plus, Poznań
    www.lawicaplus.pl

  • Mediporta to nowoczesny system oparty na działaniu w chmurze, dzięki czemu daje kadrze kierowniczej większe możliwości zarządzania placówką.

    Aleksandra Kadlec

    NeoMedica, Poznań
    www.neomedica.pl

  • Dzięki wdrożeniu Mediporty mam możliwość łatwiejszego dostępu do mojej pracy. Nie jestem związana z komputerem w przychodni.

    Beata Domagalska Kiepś

    Inter Vita, Poznań
    inter-vita.mylekarze.pl

  • Nigdy nie odmówiono mi pomocy. Znacznie lepsze niż produkty konkurencji.

    Czesław Kuba

    NZOZ Zespół Poradni Specjalistycznych, Piła
    www.nzps-puls.pl

  • Okres zmiany systemu upłynął spokojnie i sprawnie dzięki profesjonalnemu wdrożeniu oraz szkoleniom, przeprowadzonym przez wykwalifikowanych pracowników Mediporty.

    Dorota Czajka

    Panaceum, Luboń
    www.panaceum.poznan.pl

  • Oprogramowanie Mediporta to dobrze dopasowane narzędzie do pracy w przychodni. Dzięki systemowi oszczędzamy bardzo dużo czasu naszych pracowników. Dzięki elektronicznym receptom Mediporty zniknął problem zwrotu recept z apteki.

    Katarzyna Kuźniewska

    „Akademicka” Przychodnia Lekarska Sp. z o.o., Poznań

  • Oszczędzamy czas dzięki elektronicznym receptom, gotowym szablonom i formularzom wizyt. Inteligentne podpowiedzi leków znacznie ułatwiają pracę lekarza.

    Magdalena Szyszko

    Specjalistyczna Praktyka Lekarska Medas, Poznań

  • Oprogramowanie Mediporta to doskonale dopasowane narzędzie do pracy w przychodni. Jest oprogramowaniem intuicyjnym i bardzo łatwym w obsłudze. Dzięki temu oszczędzamy czas naszych pracowników.

    Maria Tomaszewska-Ligenza

    NZOZ OPIEKUN, Ostrowiec Świętokrzyski
    www.opiekun.ostrowiec.pl

  • Mediporta to oprogramowanie intuicyjne i łatwe w obsłudze, każdy z pracowników szybko i bezproblemowo opanował jego obsługę. Obsługa Mediporty jest prosta jak przysłowiowa jazda na rowerze.

    Paweł Niwiński

    ATMA, Bydgoszcz
    atma.bydgoszcz.pl

  • Dzięki Mediporcie mogę pracować z dowolnego miejsca i o dowolnej porze., Aby korzystać z Mediporty wystarczy tylko komputer i dostęp do internetu. Nie musimy inwestować w serwery i drogi sprzęt.

    Zbigniew Hofman

    Centrum Alergologii Teresa Hofman, Poznań
    www.centrumalergologii.pl

Jesteśmy po to aby Ci pomóc!

Zostaw nam swoje dane,
a odezwiemy się do Ciebie.

Z kim chcesz się skontaktować?

×

Przekonaj się, jak Mediporta
ułatwi pracę Twojej przychodni!

Jesteśmy po to aby Ci pomóc!

Zostaw nam swoje dane,
a odezwiemy się do Ciebie.

Co chcesz zrobić?

×
Wszystko
co musisz wiedzieć o Elektronicznej Dokumentacji Medycznej!
Pobierz e-book   
Zapisz się na konferencję:

Zapisz się na webinar:

Zapisz się do newslettera!
Otrzymaj zupełnie bezpłatnie:

e-book, który ułatwi
Ci zarządzanie
przychodnią

najważniejsze
aktualności
z branży

specjalne oferty
tylko dla czytelników
newslettera