Filary reklamowania przychodni w Internecie
31 sierpnia 2023 | Nowoczesna przychodnia
Więcej
Najważniejsze cechy systemu medycznego
11 sierpnia 2023 | Nowoczesna przychodnia
Więcej
Rola rejestracji w funkcjonowaniu placówek medycznych 
27 lipca 2023 | Nowoczesna przychodnia
Więcej
Wszystkie Bezpieczeństwo Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Nowoczesna przychodnia

Marketing przychodni – jak pozyskać więcej deklaracji?

2 sierpnia 2016 | Nowoczesna przychodnia

Zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych otwierają drzwi do nowych kontaktów z potencjalnymi pacjentami. Co zrobić, aby liczba deklaracji rosła z dnia na dzień? Rejestracja maili w GIODO Na wstępie warto zaznaczyć, że zbiór danych adresatów maili trzeba zarejestrować w Generalnym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych (w skrócie GIODO), a przychodnia gromadząca takie informacje musi przeszkolić swoich pracowników. Kurs ten można połączyć ze szkoleniem z zakresu obsługi elektronicznej dokumentacji […]

Więcej

Podstawowe obowiązki związanie z elektroniczną dokumentacją medyczną

1 sierpnia 2017 roku to ważna data dla placówek medycznych. W dniu tym wejdzie w życie obowiązek prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej. Jakie zmiany oznacza to dla osób prowadzących przychodnie? Elektroniczna Dokumentacja Medyczna zawiera co do zasady dokładnie te same informacje, co dokumentacja papierowa. Aby można było mówić o dokumentacji medycznej jako takiej, musi ona zawierać co najmniej: datę przygotowania dokumentu, oznaczenia: pacjenta […]

Więcej

Jak zapewnić bezpieczeństwo danych wrażliwych w przychodni medycznej – nie narażając się jednocześnie na nadmierne koszty?

3 kwietnia 2016 | Bezpieczeństwo

Obecnie dużo mówi się o kwestii przetwarzania oraz bezpieczeństwa danych wrażliwych w placówkach medycznych. Dzisiaj spróbujemy odpowiedzieć sobie jednak na bardziej fundamentalne pytanie: Jak w oparciu o narzędzia: komputer, drukarki i oprogramowanie zbudować oraz – co ważniejsze – utrzymać bezpieczne, niezawodne i przyjazne użytkownikowi środowisko przetwarzania danych medycznych, nie narażając się jednocześnie na nadmierne koszty??? Nikogo nie trzeba przekonywać o tym, jak ważne jest zapewnienie absolutnego […]

Więcej

Dostęp z dowolnego miejsca

Dostęp przez przeglądarkę internetową Oprogramowanie Mediporta dostępne jest za pośrednictwem dowolnej wspieranej przeglądarki internetowej, dlatego każdy z klientów otrzymuje bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów i opłat możliwość uzyskania bezpiecznego dostępu do danych z dowolnego miejsca. Korzyści dla personelu medycznego W pierwszej kolejności warto zauważyć rzecz oczywistą: zdalny dostęp to konieczność w przypadku wizyt domowych lekarzy i pracy pielęgniarek środowiskowych. W przypadku większych placówek dostęp z dowolnego miejsca może przełożyć […]

Więcej
1 28 29 30 31 32 36
Newsletter

Bądż zawsze na bieżąco! Otrzymuj świeżą dawkę praktycznej wiedzy i zaproszenia na nasze konferencje w Twoim mieście!

W związku z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy o zapoznanie się z informacjami dostępnymi w ramach Polityki prywatności.

Przekonaj się, jak Mediporta
ułatwi pracę Twojej przychodni!

Jesteśmy po to aby Ci pomóc!

Zostaw nam swoje dane,
a odezwiemy się do Ciebie.

    * pola wymagane


    W związku z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy o zapoznanie się z informacjami dostępnymi w ramach Polityki prywatności.

    ×
    Wszystko
    co musisz wiedzieć o Elektronicznej Dokumentacji Medycznej!
    Pobierz e-book   
    Zapisz się na konferencję:
    [cf7lead cf7_id="498" fields="Last Name=your-name|Company=your-company|Email=your-contact"]
    Zapisz się na webinar:
    [cf7lead cf7_id="4446" fields="Last Name=your-name|Company=your-company|Email=your-contact"]
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Władysława Reymonta 35, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000352498, NIP: 9721211832, REGON: 301397059, kapitał zakładowy 1.100.000,00 zł. W celu skontaktowania się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 61 646 08 81 lub za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@mediporta.pl. Przekazanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne byśmy mogli przesłać oferty handlowe i inne informacje o naszych usługach i produktach. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: Pani/Pana dane będziemy przetwarzać na podstawie ww. zgody. Niezależnie od powyżej wskazanej podstawy, możemy również przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasze uzasadnione interesy lub uzasadnione interesy strony trzeciej (w szczególności podmioty wchodzące w skład naszej spółki lub podmioty z nami współpracujące), w szczególności będą to: działania związane z marketingiem bezpośrednim produktów i usług administratora jak i podmiotów z nim współpracujących. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez czas niezbędny dla realizacji ww. celów oraz w przypadku, gdy przetwarzanie danych będzie oparte również o nasze uzasadnione interesy lub interesy strony trzeciej, o ile wcześniej nie zgłosi Pani/Pan skutecznego sprzeciwu. Nie zamierzamy przetwarzać Pani/Pana danych w oparciu o zautomatyzowanie podejmowanie decyzji, w tym profilowanie. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, z wyłączeniem podmiotów wchodzących w skład naszej spółki lub podmiotów współpracujących oraz instytucji upoważnionych z mocy prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego – Stanów Zjednoczonych Ameryki – przy czym podmiot, któremu dane będą udostępniane, przystąpił do programu „Privacy Shield”, co gwarantuje odpowiedni stopień ochrony danych w oparciu o decyzję Komisji Europejskiej nr C(2016) 4176 z 12 lipca 2016r. Informacje dodatkowe Administrator oświadcza, iż wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, by przetwarzanie powierzonych danych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji w tym przetwarzanych danych osobowych, w szczególności poprzez wdrożenie oraz utrzymywanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnego z wymogami normy ISO/IEC 27001:2013. Administrator posiada również aktualny certyfikat potwierdzający zgodność Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z wymogami normy ISO/IEC 27001:2013.