Jesteś fizjoterapeutą i chciałabyś sprawdzić możliwości systemu Mediporta? Wypróbuj bezpłatną wersję demo i wybrane funkcje systemu:

  • dodawanie i przeglądanie formularzy dostosowanych do specyfiki pracy fizjoterapeuty, także w oparciu o gotowe ankiety i formularze KIF
  • korzystanie z fraz (gotowych opisów wizyty fizjoterapeutycznej), utworzonych przez siebie szablonów
  • wprowadzanie rozpoznań wg ICD-10 oraz procedur wg ICD-9,
  • obsługę kalendarza oraz tablicy, np. tworzenie umówień i potwierdzanie wizyt,
  • wyszukiwanie terminów umówień danego pacjenta lub dostępnych terminów
  • umawianie na cykl wizyt wraz z kopiowaniem uzupełnionych wcześniej procedur fizjoterapeutycznych, weryfikacja cykli
  • umawianie wizyt na sprzęt lub zabieg, np. ultradźwięki, laser, masaż, jonofereza
  • tworzenie elektronicznej kartoteki pacjenta oraz dodawanie oświadczeń, zgód oraz ankiet dla pacjentów,
  • wystawianie i realizacja e-skierowań na zabiegi oraz drukowanie kart zabiegowych,
  • dodawanie załączników – system umożliwia dołączanie różnych plików np. wyników badań, zdjęć, skanów dokumentów,
  • zarządzanie uprawnieniami pacjentów (np. automatyczna weryfikacja ubezpieczenia eWUŚ),
  • szybka weryfikacja frekwencji pacjenta za pomocą prostego diagramu,
  • automatyczne i ręczne wprowadzanie zaleceń dla pacjenta,
  • wpisywanie pacjentów do kolejek oczekujących na podstawie automatycznych podpowiedzi i sugestii systemu,
  • przeglądanie listy wizyt i pacjentów.

Przykładowe sekcje i formularze dostępne dla fizjoterapeuty:

  • Przebieg wizyty – zawiera m.in. formularz Opis wizyty umożliwiający wprowadzanie własnych opisów dotyczących wywiadu, szczegółów badania lub skorzystanie z gotowych zwrotów i opisów w formie fraz. Dzięki zakładce Historia możliwy jest również podgląd opisów wprowadzonych w poprzednich wizytach pacjenta oraz ich szybkie ponowienie.
  • Klasyfikacja funkcjonowania ICF – sekcja daje możliwość wyboru kodów klasyfikacji funkcjonowania (komponentów niepełnosprawności i funkcjonowania osoby niepełnosprawnej) na podstawie Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (International Classification of Functioning, Disability and Health – ICF).
  • Karta badania pacjenta – umożliwia graficzne oznaczanie np. miejsc bólu na schemacie ludzkiego ciała.

Sekcje: Klasyfikacja funkcjonowania ICF oraz Karta Badania Pacjenta

  • Przyczyna zgłoszenia – formularz, za pomocą którego można w łatwy i szybki sposób odnotować przebyte urazy i dotychczasowe leczenie pacjenta.
  • Skierowania – aktualizowany na bieżąco zbiór gotowych wzorów skierowań zawierający m.in. skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne.
  • Zlecenia i oceny pacjenta – formularz pozwala na zebranie informacji o skuteczności terapii, problemach i wnioskach z przeprowadzonych zabiegów.

Sekcje: Przyczyna zgłoszenia, Skierowania oraz Zalecenia i oceny pacjenta

  • Zalecenia dla pacjenta – zawiera formularze, za pomocą których fizjoterapeuta może wprowadzić dodatkowe wskazówki i zalecenia dla pacjentów, a następnie je wydrukować lub przesłać w wiadomości e-mail.

Sekcja: Zalecenia dla pacjenta

  • Dane rozliczeniowe NFZ – dzięki sekcjom Rozpoznania wg ICD-10Procedury wg ICD-9Produkty jednostkowe oraz Produkty jednostkowe na cele raportu zbiorczego możliwe jest wprowadzanie danych wymaganych do rozliczenia z NFZ.
  • Usługi prywatne – sekcja pozwala na wybór usługi prywatnej realizowanej podczas wizyty oraz wystawienie paragonu lub faktury dla pacjenta.
  • Szablony wizyt – umożliwiają szybkie uzupełnienie opisów oraz innych danych dotyczących wizyty (dzięki szablonom wizyt można np. szybciej uzupełnić dane wymagane poprawnego rozliczenia z NFZ).
  • Załączniki – sekcja umożliwia dodawanie plików zewnętrznych, np. skanów dokumentów, wyników badań ze szpitala, zdjęć RTG itd. (obsługiwane formaty plików to m.in. DCM, PNG, PDF).

 

Wypróbuj DEMO

Poznaj zalety pełnej wersji systemu
  • pakiet formularzy dostosowany do specyfiki pracy fizjoterapeuty
  • intuicyjna obsługa i ułatwienia dla użytkowników (szablony, frazy, podpowiedzi itd.)
  • kopie zapasowe dokumentacji wykonywane automatycznie
  • szybkie wdrożenie, bez potrzeby instalacji na komputerach
  • stały i bezpośredni dostęp do dokumentacji medycznej z każdego miejsca i w każdym czasie
  • aktualizacje i dostosowanie systemu do aktualnych wymogów i przepisów
  • szybkie i proste rozliczenia wizyt w ramach umowy NFZ
  • możliwy import danych z dotychczas wykorzystywanego systemu