Jesteś fizjoterapeutą i chciałabyś sprawdzić możliwości systemu Mediporta? Wypróbuj bezpłatną wersję demo i wybrane funkcje systemu:
- dodawanie i przeglądanie formularzy dostosowanych do specyfiki pracy fizjoterapeuty, także w oparciu o gotowe ankiety i formularze KIF
- korzystanie z fraz (gotowych opisów wizyty fizjoterapeutycznej), utworzonych przez siebie szablonów
- wprowadzanie rozpoznań wg ICD-10 oraz procedur wg ICD-9,
- obsługę kalendarza oraz tablicy, np. tworzenie umówień i potwierdzanie wizyt,
- wyszukiwanie terminów umówień danego pacjenta lub dostępnych terminów
- umawianie na cykl wizyt wraz z kopiowaniem uzupełnionych wcześniej procedur fizjoterapeutycznych, weryfikacja cykli
- umawianie wizyt na sprzęt lub zabieg, np. ultradźwięki, laser, masaż, jonofereza
- tworzenie elektronicznej kartoteki pacjenta oraz dodawanie oświadczeń, zgód oraz ankiet dla pacjentów,
- wystawianie i realizacja e-skierowań na zabiegi oraz drukowanie kart zabiegowych,
- dodawanie załączników – system umożliwia dołączanie różnych plików np. wyników badań, zdjęć, skanów dokumentów,
- zarządzanie uprawnieniami pacjentów (np. automatyczna weryfikacja ubezpieczenia eWUŚ),
- szybka weryfikacja frekwencji pacjenta za pomocą prostego diagramu,
- automatyczne i ręczne wprowadzanie zaleceń dla pacjenta,
- wpisywanie pacjentów do kolejek oczekujących na podstawie automatycznych podpowiedzi i sugestii systemu,
- przeglądanie listy wizyt i pacjentów.
Przykładowe sekcje i formularze dostępne dla fizjoterapeuty:
- Przebieg wizyty – zawiera m.in. formularz Opis wizyty umożliwiający wprowadzanie własnych opisów dotyczących wywiadu, szczegółów badania lub skorzystanie z gotowych zwrotów i opisów w formie fraz. Dzięki zakładce Historia możliwy jest również podgląd opisów wprowadzonych w poprzednich wizytach pacjenta oraz ich szybkie ponowienie.
- Klasyfikacja funkcjonowania ICF – sekcja daje możliwość wyboru kodów klasyfikacji funkcjonowania (komponentów niepełnosprawności i funkcjonowania osoby niepełnosprawnej) na podstawie Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (International Classification of Functioning, Disability and Health – ICF).
- Karta badania pacjenta – umożliwia graficzne oznaczanie np. miejsc bólu na schemacie ludzkiego ciała.
- Przyczyna zgłoszenia – formularz, za pomocą którego można w łatwy i szybki sposób odnotować przebyte urazy i dotychczasowe leczenie pacjenta.
- Skierowania – aktualizowany na bieżąco zbiór gotowych wzorów skierowań zawierający m.in. skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne.
- Zlecenia i oceny pacjenta – formularz pozwala na zebranie informacji o skuteczności terapii, problemach i wnioskach z przeprowadzonych zabiegów.
- Zalecenia dla pacjenta – zawiera formularze, za pomocą których fizjoterapeuta może wprowadzić dodatkowe wskazówki i zalecenia dla pacjentów, a następnie je wydrukować lub przesłać w wiadomości e-mail.
- Dane rozliczeniowe NFZ – dzięki sekcjom Rozpoznania wg ICD-10, Procedury wg ICD-9, Produkty jednostkowe oraz Produkty jednostkowe na cele raportu zbiorczego możliwe jest wprowadzanie danych wymaganych do rozliczenia z NFZ.
- Usługi prywatne – sekcja pozwala na wybór usługi prywatnej realizowanej podczas wizyty oraz wystawienie paragonu lub faktury dla pacjenta.
- Szablony wizyt – umożliwiają szybkie uzupełnienie opisów oraz innych danych dotyczących wizyty (dzięki szablonom wizyt można np. szybciej uzupełnić dane wymagane poprawnego rozliczenia z NFZ).
- Załączniki – sekcja umożliwia dodawanie plików zewnętrznych, np. skanów dokumentów, wyników badań ze szpitala, zdjęć RTG itd. (obsługiwane formaty plików to m.in. DCM, PNG, PDF).
Poznaj zalety pełnej wersji systemu
- pakiet formularzy dostosowany do specyfiki pracy fizjoterapeuty
- intuicyjna obsługa i ułatwienia dla użytkowników (szablony, frazy, podpowiedzi itd.)
- kopie zapasowe dokumentacji wykonywane automatycznie
- szybkie wdrożenie, bez potrzeby instalacji na komputerach
- stały i bezpośredni dostęp do dokumentacji medycznej z każdego miejsca i w każdym czasie
- aktualizacje i dostosowanie systemu do aktualnych wymogów i przepisów
- szybkie i proste rozliczenia wizyt w ramach umowy NFZ
- możliwy import danych z dotychczas wykorzystywanego systemu