
Ikony wizyt i pacjentów
Definiuj ikony i ich opisy
Oznaczaj pacjentów i wizyty ikonami
Wyszukuj pacjentów po ikonach

Oznaczanie wizyt i pacjentów ikonami
Ikony umożliwiają szybkie oznaczenie wizyt i pacjentów w systemie określonymi symbolami, biorąc pod uwagę, np. rodzaj wykonywanego świadczenia (np. porada lekarska, konsultacja specjalisty itd.) lub badania medycznego (np. USG, RTG itd.), tryb przyjęcia pacjenta (np. przypadek normalny lub nagły) lub kategorii pacjenta (np. pacjent zagraniczny, niepełnosprawny itd.). Każda ikona ma również swój opis (widoczny po najechaniu na określony symbol kursorem myszy), co ułatwia zapamiętywanie znaczeń poszczególnych symboli. Widoczność ikon w różnych widokach systemu, w tym m.in. w kalendarzu, tablicy, kartotece pacjenta oraz wizycie, pozwala szybciej identyfikować wizyty i pacjentów oraz sprawniej zarządzać ich obsługą w systemie i placówce.
Dzięki ikonom będziesz mógł m.in
- oznaczać wizyty i pacjentów określonymi symbolami graficznymi,
- konfigurować zestawy ikon dla pacjentów oraz indywidualne zestawy ikon dla wizyt w poszczególnych komórkach,
- wyszukiwać pacjentów po ikonach, którymi zostali oznaczeni,
- zarządzać ikonami wizyt i pacjentów w systemie (dodawać i usuwać ikony oraz nadawać im opisy tekstowe).
Jak skonfigurować ikony w systemie?
- Aby skonfigurować ikony wizyt, wybierz z menu widok Struktura > Komórki i przejdź do edycji określonej komórki, a następnie zdefiniuj ikony w sekcji Kategorie (ikony).
- Aby skonfigurować ikony pacjentów, wybierz z menu widok Struktura > Świadczeniodawca, a następnie zdefiniuj ikony w sekcji Ikony pacjentów.
Przed wizytą
Kalendarz i tablica
Umawianie wizyt przez Internet
Integracja kalendarza z AP-KOLCE
Elektroniczna kartoteka pacjenta
Realizacja e-Skierowań
E-DEKLARACJE POZ
Powiadomienia e-mail i SMS
Ikony wizyt i pacjentów
Podczas wizyty
Elektroniczna dokumentacja medyczna
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (EDM) i Rejestr Zdarzeń Medycznych (RZM)
Opieka koordynowana (IPOM i HIPOM)
Wystawianie e-recept
Wystawianie e-Skierowań
Wystawianie e-ZLA
Wystawianie eZWM
Wystawianie e-Karty szczepień
Integracja z laboratoriami
Ewidencja zużycia materiałów
Drukowanie i skanowanie dokumentów
Telewizyta
Szablony i formularze
Szablony opisów
Po wizycie
Rozliczenia z NFZ
Rozliczenia komercyjne
Raporty i sprawozdania
Źródła danych
Księgi zabiegowe i diagnostyczne
Chmurowy komfort
Bezpieczenstwo w chmurze
Dopasowanie do placówki
Moduł dokumentacji RODO
Sprawdź jak Mediporta możewyglądać u Ciebie
1
Wypełnij formularz kontaktowy
Uzupełnij wszystkie dane, abyśmy mogli wysłać wersję demo dostosowaną do Twojej placówki.
2
Otwórz e-mail z linkiem do demo
Teraz możesz zobaczyć, jak działa Mediporta. W każdej chwili możesz skorzystać z szeregu wskazówek i przewodników zawartych w programie.
3
Porozmawiaj z naszym ekspertem
Doradzimy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej placówki.

Wybierz swoją specjalizację, aby uzyskać dostęp do wersji demo najlepiej ilustrującej możliwości systemu Mediporta w Twojej działalności. Dostęp prześlemy e-mailem po wypełnieniu formularza.
Administratorem danych osobowych jest Mediporta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Władysława Reymonta 35. Dane podane w formularzu DEMO będą przetwarzane w celu otrzymania wiadomości email z dostępem do wersji demonstracyjnej systemu, a także późniejszego kontaktu biznesowego w tej sprawie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, aby otrzymać dostęp do DEMO.
Przetwarzanie danych odbywa się za Twoją zgodą, którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Dane te będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.
Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych dostępne są w ramach zakładki RODO.