Codzienna praca w systemie Mediporta co jakiś czas skłania Państwa do kontaktu z Centrum Wsparcia np. z prośbą o poradę, wyjaśnienie wątpliwości lub zmianę konfiguracji. Aby skontaktować się z nami wystarczy skorzystać z jednej z dostępnych form kontaktu:

  • uzupełnić formularz kontaktowy dostępny w systemie Mediporta,
  • wysłać wiadomość e-mail na adres pomoc@mediporta.pl,
  • zadzwonić na infolinię telefoniczną Centrum Wsparcia Mediporty.

Najczęściej wybieraną formą kontaktu jest ta ostatnia, mimo tego, że w naszej ofercie są jeszcze inne, równoważne alternatywy. To sprawia, że np. w okresach rozliczeniowych lub w sytuacji, kiedy wszyscy konsultanci są zajęci czas oczekiwania na połączenie może być wydłużony.

W związku z tym stworzyliśmy dla Państwa usługę Wsparcia Premium, która przeznaczona jest dla placówek medycznych ceniących szybkość i łatwość kontaktu oraz czas reakcji na zgłoszenia przekazywane do Centrum Wsparcia Mediporty.

Najważniejsze cechy usługi
  • indywidualny opiekun
  • czas oczekiwania na połączenie do 4 minut
  • dodatkowo obsługiwane zgłoszenia z kategorii rozliczeń NFZ
  • aż 5 godzin Wsparcia do wykorzystania w każdym miesiącu w ramach pakietu
  • minimalny czas trwania usługi to 3 miesiące
  • opłata za każdą kolejną godzinę wsparcia (ponad dostępne 5h w pakiecie Wsparcie Premium) jest naliczana zgodnie z Cennikiem "Czas wsparcia: W pakiecie"