Przekonaj się, jak Mediporta
ułatwi pracę Twojej przychodni!
Nowoczesne technologie komunikacji w placówkach medycznych przyczyniają się do poprawy dostępu do opieki zdrowotnej, skracają czas oczekiwania, zwiększają wygodę pacjentów i umożliwiają skuteczną komunikację między pacjentami a zespołem medycznym. Jednak ważne jest, aby zachować odpowiednie zabezpieczenia i ochronę prywatności danych pacjentów w tych technologicznych rozwiązaniach.
Kwestia bezpieczeństwa wrażliwych danych medycznych jest niezwykle istotną kwestią. Będąc właścicielem działalności medycznej musimy pamiętać, że przepisy ściśle regulują okres przez jaki dane medyczne historii choroby pacjentów powinny być przechowywane. Nawet w przypadku kiedy zamkniemy działalność medyczną przepisy te nadal nas obowiązują jako właścicieli działalności medycznej.
Coraz więcej przychodni medycznych oraz gabinetów lekarskich decyduje się na posiadanie oprogramowania medycznego. Oprogramowanie dla placówek medycznych może obejmować różnorodne funkcje, które pomagają w zarządzaniu operacjami codziennymi i zapewnianiu wysokiej jakości opieki zdrowotnej. Ale przede wszystkim program powinien usprawnić pracę placówki medycznej a jego obsługa nie może być skomplikowana i trudna.
“Dobra” Placówka, to taka, którą Pacjenci kojarzą z profesjonalnego wizerunku, łatwego kontaktu, możliwości szybkiego i łatwego umówienia się, odbycia wizyty online, trafnej diagnozy lekarskiej i wsparcia po wizycie. W naszym artykule piszemy o strategii dobrej placówki medycznej.
Na konkurencyjnym rynku usług medycznych, zwłaszcza usług komercyjnych, reklamowanie on-line placówki medycznej staje się koniecznością. Posiadanie własnej strony www czy publikacja reklam on-line może być korzystne dla przychodni medycznej z wielu powodów. W naszym artykule przedstawiamy, dlaczego warto być widocznym w internecie.
Dobre oprogramowanie pozwala zoptymalizować procesy w przychodni, upraszczając rejestrację pacjentów, zarządzanie danymi medycznymi, planowanie wizyt, wystawianie recept, generowanie raportów i faktur oraz wiele innych zadań. To pozwala pracownikom medycznym skupić się na opiece nad pacjentami. W naszym artykule zwracamy uwagę na co zwrócić uwagę, przy wyborze oprogramowania.
Pracownik rejestracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania przychodni i zapewnieniu profesjonalnej obsługi pacjentów na każdym etapie ich wizyty. W naszym artykule przedstawiamy, jak praca personelu rejestracji ma znaczący wpływ na zadowolenie pacjentów i ogólną jakość opieki medycznej w placówce, by zapewnić pacjentom komfort i wsparcie podczas całego procesu wizyty w przychodni.
Bądż zawsze na bieżąco! Otrzymuj świeżą dawkę praktycznej wiedzy i zaproszenia na nasze konferencje w Twoim mieście!
Przekonaj się, jak Mediporta
ułatwi pracę Twojej przychodni!
Zostaw nam swoje dane,
a odezwiemy się do Ciebie.