System Mediporta wspiera placówki na każdym etapie obsługi pacjenta – od umówienia i rejestracji wizyty, przez uzupełnienie elektronicznej dokumentacji medycznej, po rozliczenia z NFZ, pacjentem i płatnikami komercyjnymi.
Administrator systemu posiada dostęp do tych samych funkcji i modułów co rejestracja i pracownicy medyczni. Ponadto może on także zarządzać strukturą placówki, konfigurować moduły, definiować ustawienia oraz przeglądać i generować sprawozdania i zestawienia danych, w tym raporty na potrzeby rozliczeń z NFZ.
Wypróbuj wersję demo dla administratora, aby sprawdzić jak funkcje systemu Mediporta ułatwią pracę Twojej placówki:
- zarządzanie kontami pracowników oraz ich uprawnieniami w systemie, możliwość tworzenia zakresów uprawnień wybranym grupom pracownikom w celu delegowania zadań, np. rozliczenia NFZ, rozliczenia komercyjne itp.
- zarządzanie gabinetami (komórkami) oraz lokalizacjami placówki,
- definiowanie ikon wizyt i pacjentów w celu ich łatwiejszej kategoryzacji,
- konfiguracja i zarządzanie kontami eWUŚ wykorzystywanymi do automatycznego sprawdzania uprawnień pacjentów,
- konfiguracja automatycznych powiadomień SMS i e-mail dla pracowników i pacjentów,
- zarządzanie harmonogramami oraz terminarzami on-line pracowników medycznych,
- przeglądanie sprawozdań, raportów sprzedażowych oraz raportów dotyczących rozliczeń z NFZ,
- automatyczne generowanie raportów i sprawozdań ograniczające ryzyko błędów
- dodawanie załączników w formie plików (np. wyników badań, podpisanych zgód oraz oświadczeń, skany dokumentów, zdjęcia, pliki audio),
- przeglądanie i zarządzanie danymi dotyczącymi pacjenta,
- przeglądanie listy wizyt i pacjentów,
- dostęp do systemowych audytów czynności wykonywanych w systemie przez użytkowników, co zapewnia wysokie bezpieczeństwo informacji i ich weryfikacji
- system Mediporta łączy leczenie pacjentów z wymogiem informatyzacji placówek medycznych
- gwarancja bezpieczeństwa systemu informatycznego poprzez wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnego z normą ISO/IEC 27001:2013,
- stały monitoring i wdrażanie zaleceń dotyczących RODO
- dobór odpowiednich mechanizmów zabezpieczających oraz chroniących dane osobowe i medyczne pacjentów przetwarzanych w systemie
- pakiet formularzy dostosowany do specyfiki pracy placówki
- intuicyjna obsługa i ułatwienia dla użytkowników (szablony, frazy, podpowiedzi itd.)
- możliwość pracy z systemem w każdym miejscu i w każdym czasie
- kopie zapasowe dokumentacji wykonywane automatycznie
- szybkie wdrożenie, bez potrzeby instalacji na komputerach
- stały i bezpośredni dostęp do dokumentacji medycznej z każdego miejsca
- automatyczne aktualizacje i dostosowanie systemu do bieżących wymogów i przepisów
- szybkie i proste rozliczenia wizyt w ramach umowy NFZ oraz świadczeń komercyjnych opłacanych przez pacjenta lub płatników zewnętrznych
- możliwy import danych z dotychczas wykorzystywanego systemu
- oszczędność czasu i środków dla właściciela placówki medycznej
- monitorowanie dostępności systemu 24h na dobę